diumenge, 17 d’abril del 2011

Mac, mec, Mic!

Uuuuuuiiix! Em sap tan de greu tenir al bloc així d'abandonat...Però no arribo a més, ja m'agradaria.
Resulta que vaig acabar el Mic de ganxet just el dia que uns lladres ens van entrar a casa a prendre'ns totes les nostres "joies" (càmera de vídeo, de fotos, Ipad...) i tenia les fotografies fetes, l'entrada acabada i fins i tot un vídeo divertidíssim de la Laieta flipant amb el regal. Quina ràbia! Per sort ja està superat...
El Mic és un nino de llana protagonista d'un espai infantil amb molt d'èxit que fan a TV3: Mic3.  
El podeu veure aquí.

...i gràcies Ginesta per les fotos!

26 comentaris:

ginesta ha dit...

Per fi el Mic té la seva entrada!! :) llàstima de vídeo amb la cara de la Laia... haurem de buscar una altra sorpresa!

eva ha dit...

oh siento mucho lo del robo...! :( ánimo pues..!
me encanta el monito, unos colores geniales :P

maria ha dit...

és un Mic xulíssim! :)

Ganxetades ha dit...

És molt xulo, paga la pena teixir-lo perqué el resultat compensa!!
Quina pu.... mala sort això dels lladres, molt ànims!!

Núria ha dit...

T'ha quedat molt autentic i divertit!!!

La Laia deu xalar amb el seu Mic.

Petonets, ens veiem aviat!

La tieta.

Neus ha dit...

Als que no l'heu vist en viu i en directe, no podeu apreciar lo ben fte que està, jo crec que és el que surt a la tele! Quines mans!

greta ha dit...

Ostras que pu....lo del robo. El mic súper chulo.

Laia ha dit...

M'encanta el Mic a la gespa!

Desmadejalamadeja ha dit...

Super maco com tot el que fas! Molts anims per lo del robatori, jooo

Lucieta ha dit...

preciosas fotografías y conseguidísima la expresión de Mic.
Has hecho un muñeco muy, muy chulo :D

los sustos son para superarlos, ánimo con lo del robo ;)

Cristina ha dit...

Et felicito molt jo també li vaig fer al meu fill i va ser un èxit rotund
t'ha quedat MAC MEC MIC SUPER BONIC MUAKSSSSSSSSSSSSS

Elena ha dit...

ooo...
kom sempre t'ha kedat genial!!!

dew
muak

Aurora ha dit...

Guapisim.... l'Andrea també està encantada amb el seu, val la pena. Sento molt lo del lladres, quina mala sort!!!! m'en alegro que estigueu bé. Petons

Anònim ha dit...

Hola,
t'ha quedat genial?
no sé si acceptes encàrrecs... jo estaria disposada a fer-te un.
el meu mail és anna_jipra@yahoo.es
Gràcies i salutacions,
Anna

Unknown ha dit...

Bona tarda, hem dic Noemí, porto temps buscant un nino d'en Mic per el meu fill, per quin preu surt? moltes gracies!! es preciós...

Wilma ha dit...

Siento lo del robo, el Mic es chulisimo

rita jc ha dit...

hala, qué cantidad de cosas haces! y qué bonitas! :)

Carlos ha dit...

Genial el Mic, jajaja a l'Eloi l'encanta, continues sent una artista.
una abraçada, a veure si ens veiem més sovint ;D

LaNeRe ha dit...

Precioso!
Sabes q yo tuve q quitar el post de 2 Mic que hice por la cantidad de personas q me pedían q les hiciese uno? jaja...
El tuyo es precioso.

Vigi ha dit...

est belle

Lluís ha dit...

Doncs ma mare li ha fet un a la meva filla que és mooooolt guapo!!!! Veieu quin Mic li ha fet la iaia "Queca" a l'Anna...
http://setmesona.blogspot.com/2011/02/ja-tinc-el-mic-gracies-iaia-queca.html

Mirai ha dit...

Quina canyaaaaa...

El petit de casa encara no té edat per descobrir-lo però a mi ja m'agrada molt en Mic!!!

El que no crec és que el meu en tingui un de fet, perquè amb el ganxet no sòc gaire traçuda jo...

quarts d'una ha dit...

no és mala idea això del making off! :) gràcies!

Mariona ha dit...

Bones,
Sóc una enamorada d’en Mic i el meus fills també.
Fa molts de dies que estic buscant el patró i no el trobo enlloc.
Tampoc en veig cap que sigui mes o menys igual, per poder modificar.

No em podries ajudar?

Deixo el meu correu per mi em poguessis ajudar.
Merywon50@gmail.com

Per cert, m’encanta el teu blog!!

Moltes gràcies

Anònim ha dit...

Hola, que chulo
Me gustaria hacerle uno a mi bebe, por favor me podrias pasar el patrón.
anabelenmena1977@hotmail.com

Anònim ha dit...

Feu aquest mic per vendré. Voldria aconseguir un parell per als meus bessons gracies