dissabte, 22 de novembre del 2014

La guerrilla del Ramon Bergadà

L'any passat em va tocar ser mestra d'alternativa a la religió, una assignatura bastant...lliure, deixem-ho aquí. No hi ha currículum, ni tampoc s'avaluaa (enguany ha canviat una mica) i per tant cada mestre feia el que bonament podia. No em venia gens de gust parlar d'amistat, reciclatge ni pau (temes tòpics de l'assignatura) així que vaig pensar que podia aprofitar aquestes hores per ensenyar i compartir afició amb els meus nens.
Vam començar teixint amb els dits, ho recordeu?  Els va agradar moltíssim i aquest va ser el nostre treball de fi de curs! ;)
La veritat és que va ser una feinada anar ordenant i unint totes les peces que van teixir, però cada dia quan arribo a l'escola em sento tan orgullosa del resultat que m'agafen ganes de folrar-ne més!.

Per cert, ja teniu calendari d'advent a punt? Us he fet una selecció dels que més m'han agradat per enguany:

2 comentaris:

Enfieltrados ha dit...

M'ha encantat la idea!!!
Una bona feinada, pero queda genial!

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.