dissabte, 19 d’abril del 2008

obeint ordres!

Unes fotos fresques, fresques: i és que la Sílvia i el Jordi
acaben d'arribar de la seva lluna de mel, i m'han enviat això:
"T'envio unes fotos que vaig fer per a tu, per a que les pengis al teu blog. Primer vam trobar una vitrina d'exposicio i despres tota una botiga tematica. I el mes fort de tot, es que una de les noies que ho fa es diu Margarita!!!"




gràcies guapos
AAAAAAAAAAAAAAAAAiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!
Jo també vull anar a Nova York!!!!!!!

13 comentaris:

AB Complementos ha dit...

Wow!! Qué obra de arte!

white ha dit...

Quina meravella!!!!!! Jo t'acompanyo a Nova York!!! COncurs al meu blog: Lantana por Paloma Debatián i Inauguració de la meva botiga-blog!!
Passat per apuntar-te al concurs!
Un petonet

Laia ha dit...

Jo també vull anar a Nova York!!!!!
Quina sort tenen alguns, oi? Ho tenim pendent, Margarida.

Molts petons!

ginesta ha dit...

què bèstia!! crec que la Margarita i la seva amiga s'han passat una mica amb el ganxet...!

Unknown ha dit...

EN EL FONDO DEL MAR !!!
QUE PASADA DE CURRO
PUES LA QUE VAYA ANTES A NY(LAIA O TU) QUE ME TRAIGA UN SOUVENIRS


MUCHOS BESOS
GUAPA

silvieta ha dit...

Ale! No calia que pugessis totes les fotos! Te'n vaig fer una mostra perque puguessis triar. Be, aixi ho podra veure tothom.

ginesta ha dit...

no m'hi havia fixat que eren germanes!! :)
Gairebé ja no sé ni on tinc el ganxet... :(

Jusi ha dit...

Hola bona nit,
Acabo de llegir el comentari que has possat al meu "blog", jo fa poc que el tinc i hi han coses que se m'escapen, volia escriure't al teu correu, però no l'he sapigut vere, o no està,,,bé, ho vaig dir de tot cor que fas coses ben maques. La libèl.lula em té el cor robat, jajajaj, però no acabo d'entendre bé l'esquema que vas deixar al teu "blog", no se quan tinc que disminuir, si al començament tanques amb cercle... per això juntament amb la meua poca traça amb això del crochet...em surten...fatal, bé estic contenta que m'hagis contestat, som de ben prop em sembla. Fins aviat.

Yaizibai ha dit...

No me entero mucho de lo que pone en la entrada, pero... he visto las fotos y ¡¡ESTOY SIN PALABRAS!! :O

Preciosisisisisisimo!!!

Ester ha dit...

primer has de convèncer el Carles per volar durant unes quantes hores seguides si vols que ell t'hi acompanyi, és calar!!!
:-)

Negra Murguera ha dit...

Que alucinante!!!!
Tantos colores!!!

Erian_niiv ha dit...

Que Diorama! me encanta!

Ra ha dit...

doncs....això em recorda molt un blog que vaig veure al blog de blogs de la Goiuri, una japonesa que es una autentica crack :)