dijous, 10 de gener del 2013

Colls i washi tape

Com cada Nadal, a última hora m'agafa la fal·lera de regalar colls, enguany per a les mestres de  l'escola de la Laia. en vaig fer tres de senzills:
 i un de diferent (inspirat en aquest) afegint una volta de blonda a cada extrem,
 I la novetat ha estat estrenar els washi tapes, aquests celos taaan monos, que des de feia un any tenia desadets en un pot de vidre i que em feia molta pena encetar. Vaig xalar moltíssim preparant els embolcalls:

Però ara ja he obert la veda, i no només els he fet servir per empaquetar els regals de Nadal... El moble de l'habitació de l'Oriol, la paret de la de la Laia...mmmmmm...Fa dies que em miro la tele... I és que Pinterest està fent molt de mal a la meva vida...

18 comentaris:

Anònim ha dit...

uooooooooo ets la millor!
latunki

Anònim ha dit...

uuuooooo ets la millor!!
latunki

Sylvie Créative - Créations Ma Déco Maison ha dit...

Preciosos! Veig que les dues vam estar fent colls ;) Petons!

ginesta ha dit...

oohh! xulíssims aquests colls!! les senyoretes deurien quedar encantades amb el regal, i encara més si als embolcalls hi havia washitapes!! (a veure si estreno els meus!!)

Anònim ha dit...

la volta de blonda, queda xulisima; que puc dir del washitape:meravellós; una abraçada!!!

natàlia ha dit...

Oh!!!! Aquests paquets fan pena d'obrir. Volem fotos del moble i la paret!

TeRiCoGa ha dit...

Ai...els washitapes...quin vici!
M'encanten els colls!!

Lana de Rosas ha dit...

Crec que aquestos Nadals ens a donat a totes per regalar colls. Per què serà? M'agraden molt, i "washi tapes" també!

Montse ha dit...

OOOHHH! que contentes que deuríen estar les mestres! Quin regalàs i quina presentació tant bonica. M'agrada molt molt! Montse de lesmiliunaidees.blogspot.com

cristina ha dit...

M'encanten!!!!!! quins regals tan xulos que fas! Et felicito una vegada més, GENIAL!

Carmen Lozano ha dit...

Son preciosos, tienes unas labores estupendas, un beso.

Paula ha dit...

Preciosos! I l'embolcall també! No se m'havia acudit fer un regal així a les mestres, però m'ha encantat, així que potser et copio...

I a mi també m'ha canviat la vida Pinterest. Ara el ressopó és a l'estudi o al llit amb el portàtil...

Anònim ha dit...

Ei! com se m'ha pogut passar la teva última entrada?! Massa coses al cap i als ulls! En fi más vale tarde... Els colls xulíssims i la novetat molt original però les idees amb washi... ooohhh què ens està passant??? estem molt enganxades! al ganxet, la washi, en fi... a crear! i això és fantàstic!!!!! Un petó, bonica!

Wilma ha dit...

me encanta el detallet de la blonda

Guille y Pau ha dit...

t'hem concedit un premi Liebster!! pots trobar la info a http://www.perdidosensudamerica.com/2013/01/premio-liebster.html

una abraçada,

Pau i Guille
Perdidos en Sudamérica
Ganxet bidek (http://ganxetbideak.blogspot.com)

Núr ha dit...

hahahaha! A mi em passa em mateix! M'hi podria estar hores, mirant! T'imagines tenir una paret amb tota la informació que hi ha a Pinterest??? Quin maregi!

Deus tenir les mestres ben contentes! ;) El de la blondeta és preciós!

Núria ha dit...

són una monada!!! m'agraden mooolt!!! quin regal més maco.

Anònim ha dit...

Ohhh!!! son xulissims, ens podries dir, algun video, per poder "copiar" aquests colls tan macos.

Posats a demanar.

Gràcies.