dijous, 4 d’abril del 2013

"Pin" i fet

Cada vegada que faig un pin, la meva llista de projectes pendents creix i creix. Per això quan de tant en tant aconsegueixo convertir-ne un en realitat, ja és tot un èxit, i si a sobre queda bé, la satisfacció és total!
Això és el que m'ha passat amb aquest jersei, el vaig descobrir gràcies al Pinterest de la Merche Grosso, evidentment vaig "pinejar" i buscar l'origen: Boben, una botiga de roba on line. Com que no tenia pressupost, el volia per a mi i feia mooolt de temps que no cosia punt de creu, vaig dir-me: Això ho fas! i apa, dit i fet.
Un jersei de base prou semblant, un tros de canemàs, fil de tapisseria de DMC, i el patró passat a quadrícula:
El resultat:
I el detall:
Padrinetes: ja sé que us moriu de ganes de veure el revés de la "labort", però segueixo sent patata, i com que el bloc és meu i només ensenyo les coses que em surten bé, aquest post s'acaba aquí! tururut! ; )

24 comentaris:

Coia ha dit...

Oooooooohhhhhh!!! Tia quina rabia q fas ....m'encanta tot el q fas.....i es que fas de tot!!!!!....wapa, xulissim!!!!

Apanona ha dit...

Ouuuuuu! Fantàstic!

ginesta ha dit...

ooooohh!! pinterest total!! T'ha quedat molt xulo!

maria ha dit...

ets una crack veïneta!

glaramknits ha dit...

wow! t'ha quedat millor que el de la botiga! Ideal per a la primavera... no sé jo si fer pin... la llista de coses per fer és massa llarga!

Lua ha dit...

Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, és espectacular!! el trobo preciós!!! Felicitats!!! m'encantaaaaaaaa! M'encantaria fer-ne un però no sé pas si en seria capaç...

MARTA ha dit...

Maquíssim!! No creia que amb el punt de creu es pogués fer alguna cosa més moderna i actual. M'encanta! Enhorabona

sonietaSun ha dit...

guanderfullll!!!!
m'encanta m'encanta!!
encara reprendré el punt de creu així...

Flo ha dit...

M'ha robat el cor...t'ha quedat increïble!!! Tinc una sudadera sosota que feia dies que volia brodar, veient el teu resultat encara tinc més ganes! I per darrera no ho veiem, però per davant és súper 10 points!

ANNA ha dit...

T'ha quedat una samarreta molt bònica i original, m'encanta!,, 1abraçada

El Sotaescala ha dit...

t'ha quedat presios , i molt portable , que en definitiva es el mes important.
a totes nosaltres nomes ens faltava pinterest , es adictiu , com dius tu els projectes no paren de creixer

roser

orange/chocolate ha dit...

M'agrad MOLT, però MOLT, MOLT!!!!!

Ganxetades ha dit...

Ooooh!! Un projecte molt guapo!!

Anònim ha dit...

M'agrada molt, moltíssim, si que fas agafar ganes de reemprendre el punt de creu !!
m'has fet riure amb l'últim comentari del post hahahahaha
1 petó

Alba ha dit...

Uoooh! M'encanta! És espectacular!
A mi em passa el mateix, pinejant, pinejant, tinc el pinterest a tope! ;)

LauRa ha dit...

uau! és espectaculartt!

cristina ha dit...

OoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooHHHHH!!!!!! No tinc idea de fer punt de creu però la meva sogra és un crack! Ho sento moltíssim però crec que, amb el teu permís, m'ho copio! M'encaaaaaaanta!!!!! Ets una artistassa, noia! Moltíssimes felicitats!

Ayla Manchot ha dit...

Wow! muy original. Felicidades :)

sweetpach ha dit...

Hola,

Fas unes coses precioses i sobre tot originals. Un blog fantastic.

Un peto. Raquel i Neus

drapets by helen ha dit...

Carai quina samarreta!!! t'ha quedat genial!!! m'encanta... i els colors.... mmmmm deliciosos...

Anna ha dit...

Ostres!!!! Que xula t'ha quedat!!! Quina traça!!
Anna

Unknown ha dit...

No soc de punt de creu..pero noia quina passada!!!!
Ara amb la primavera queda...mmmm fantastic

ameskeria ha dit...

Madre mía! qué preciosidad!!

Blanca - BePunt ha dit...

Que mono! Jo també tinc un mun de "pins" pendents! hehehe