dimecres, 3 de juliol del 2013

El llençol de l'Oriol

La padrina de l'Oriol, la Leire, ens va regalar abans del naixement  una mussolina d'Aden+Anais. Feia temps que en volia una perquè n'havia sentit a parlar molt i molt bé, i la veritat és que no em va pas defraudar: fresca, agradable, pràctica, suau i bonica són algunes de les seves característiques, però pel que m'han dit a mesura que la fas servir guanya amorositat, una meravella vaja.
Ja sabeu que m'agraden molt les mantetes d'estiu amb vora de ganxet (En vaig fer una pel Vicent i una altra per a la Joana), però per a mi és una murga haver de triar, comprar, tallar i cosir la tela, així que amb una gassa així, està solucionat. Per casa tenia una troca de fil Natura de Dmc que combinava perfectament amb les estrelles de l'estampat i en un tres i no res la vaig tenir enllestida.
 A més a més n'he fet un tutorial per al Diari, el podeu llegir aquí. 

19 comentaris:

ginesta ha dit...

t'ha quedat xulíssima!! i a l'Oriol sembla que també li agrada molt :)

Laia ha dit...

Maquíssima!

Lua ha dit...

Ooooooooooooooh, t'ha quedat una monada!!! em xiflen les vores de ganxet!! I l'oriol... oh, que guapo!!

Marta ha dit...

Maquíssima!!! La vora li queda genial ;).
Fins aviat!!

cristina ha dit...

És preciosa!!!! I l'Oriol encara més!!!!

Lua ha dit...

Per cert Margarida.... amb una troca en fas prou????

margarida ha dit...

Sí, sí, Lua, amb una troca en tens de sobres!

AudreyKnit ha dit...

Jo tinc una mussolina d'Aden+Anais però gris i amb estels grans i es la millor!! L'altre dia vaig comprar una i no es igual...

I amb aquest "tuning" t'ha quedat genial!!! Molt i molt bonica!!

drapets by helen ha dit...

m'encanten aquestes gasses!!! no pararia de comprar-ne i tal com l'has personalitzat amb el ganxet és fantàstic!!!! i què dir de l'Oriol? guapíssim!

Unknown ha dit...

l'Oriol guapissim! xulissimmm tot plegat!

ANNA ha dit...

Quina cucada, has acabat de donar un toc moníssim en aquesta super manta tant meravellosa. ;)

Anònim ha dit...

DELICADA, SUAVE, MARAVILLOSA, una gran creación para una gran vida, que se desplega poquito a poco, gracias por compartir lo que haces, un abrazo!!!

Unknown ha dit...

The baby is lovely so cute!!

http://sweetvictim.blogspot.com.es/

Ganxetades ha dit...

Molt bona idea, ha quedat preciosa!!!

Anònim ha dit...

Volem taller a Llanes de colors Reus!!!!

Smile Felt ha dit...

Molt bonica!! Enhorabona reusenca...

CABDELLÀNIA ha dit...

Ohhhh quina monada de manteta!!! m'agrada moltissim.

Laura

Anònim ha dit...

És l'entrada le l'any! podriem fer un recull amb tots els llençolets que està fent la gent! Ja han estat vàries les noies que han vingut a per cotó per a poder seguir el teu tutorial!

margarida ha dit...

En sèrio?! Que guay! doncs sí, fem alguna cosa! De moment pots dir-los que em passin les fotos al mail margaridaparedesolle@gmail.com que les publicaré a la carpeta de Pinterest de seguidors de l'agulles de ganxo!
gràcies Sara!