dimecres, 22 de febrer del 2012

Carnaval, carnavaaal!

Doncs, sí, el gran projecte que tenia entre mans era una disfressa de Mic!
 Sincerament, a mi m'hauria agradat més disfressar-la d'una cosa més femenina i cursi, però la idea de teixir una granota sencera amb dues agulles i treure'm així, d'una vegada per totes, la por a fer mitja em tirava bastant. Portava mesos teixint i just fa un parell de setmanes va i diu: Però jo em vull disfressar de rateta! Vam contraatacar: Mic per dinar, berenar i sopar (gràcies Youtube! i TV3 a la carta!).
El resultat? Ella encantadíssima amb la seva disfressa i jo orgullosa dels comentaris que hem sentit pel carrer durant tot el cap de setmana.
Mac, mec, mic...Toca't el melic!

56 comentaris:

Ana ha dit...

GENIAL!!!!

Bugaderes39 ha dit...

Boníssim!!! Impressionant!!! Volem el patró!!! Moltíssimes felicitats.

Unknown ha dit...

Segueixo des de fa temps el teu bloc i la veritat és que aquesta vegada no puc estar-me de deixar un comentari.

Trobo que és una disfressa maquíssima!!! realment impressionant!

Mariona ha dit...

senzillament BRUTAL!!!!!! m'encanta és una disfressa preciosa i amb una feinada que fa por! m'encanta.

"TELA MARINERA" ha dit...

Feia temps que no veia una cosa tant maca, et felicito, m'encanta.
Marta

Anònim ha dit...

Amb la boca oberta!!! Mare meva quina feinada. Aquest sí que hauria de ser la disfressa guanyadora!

glaramknits ha dit...

el més original de tots! volem el patró! Si us plau!

Lua ha dit...

Mare de deu.. m'has deixat amb la boca oberta... estic alucinant, quina cosa tant maca per favor!! noia, no sé pas com t'ho has fet, jo no sabria pas ni com posar-m'hi sense seguir patro...
Em trec el barret! Felicitats maca!! pots estar-ne super orgullosa, és impressionant!!!
petons!

AudreyKnit ha dit...

Oohhhh que bonic!!! Quina currada!! Pero es genial!!!! Impresionant!!!

sonietaSun ha dit...

xulisssim!!!!

quina rabia fa que a poc temps et canviïn la temàtica eh.. jijiji

Iván ha dit...

qué pasada...

Anònim ha dit...

Simplement GENIALLLL

Ganxetades ha dit...

Impressionant!! Molt, molt original, t'ha quedat total!!

ginesta ha dit...

quina feinada!! està guapíssima amb la disfressa! :D

maria ha dit...

espectacular! la Laia estava boniquíssima!!

greta ha dit...

Que fuerte, es una caña.

Irisibula ha dit...

ESPECTACULAR!!! BRUTALMENT GENIAL!!!

CABDELLÀNIA ha dit...

Quina passada!!! I quina feinada!! Però ha valgut la pena!
T´ha quedat genial!!
Ana

Entre llanes ha dit...

Està moníssima, quina pena que creixin tan ràpid!! perquè després de la currada...
Ara a veure si t'animes amb les agulles!!!

Núria ha dit...

espectacular!

lo didal ha dit...

En 5 paraules: ES PEC TA CU LAR!!!
Ens has d e fer un curset intensiu de MICS!! Moltes felicitats!

Laia ha dit...

Ostres nena. És increïble! T'ha qedat molt i molt bé. SI has fet això per trere't la por a les agulles ja m'explicaràs el que faràs quan no en tinguis gens, de por. Ets una artista!

CABDELLÀNIA ha dit...

Estic totalment alucinada!! i jo que he fet un MIC i he acabat fins el monyo d'ell i entro a la teva pàgina i em trobo amb aquesta cacho disfressa.....El meu fill em demanava anar disfressat de MIC!!!!! jajaja quina pasada. Felicitats de veritat!!! Un petó

Laura

menduca ha dit...

jjaja, de lo mejor el disfraz, especialmente el lavado de cerebro por que le gustase.
:)

Unknown ha dit...

Jo no coneixia el MIC, el trobo molt divertit i el teu blog es genial.
Tornaré.

Carlos i Maria ha dit...

Ostressssssssss...i jo que no se fer res de ganxet....va va va hem de posar-hi remei,què hi puc fer?????? cursos interessants per apuntar-m'hi?

Gràcies i felicitats per la feina!

Olga ha dit...

T'ha quedat xulissim!!! Es vou molt guapa.

elena ha dit...

aiiish! q mona q estaa!:))
un peto!

Anònim ha dit...

sin palabras; es alucinante, me encanta, gracias por compartirlo!!!

Núr ha dit...

UOOOO!!!! Això és el que portaves fent durant tant de temps! Jo ja m'imaginava que seria alguna cosa relacionada amb el Mic pels colors que veia que feies servir, però no m'hauria pogut imaginar mai que faries una genialitat així! És brillant!!!! Porta-ho a registrar-ho, perquè no et copiïn la idea!! :D

INCREÏBLE!!!

tm ha dit...

Deu meu!!!!!!!!!!! Es genial!!

gemma ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
gemma ha dit...

Fa temps que et segueixo... Aquesta disfressa és genial! Enhorabona, t'ha quedat impecable!!

Wilma ha dit...

o mare meva, que guapa, m'encanta la disfressa, quines mans que tens

Unknown ha dit...

Aquesta disfressa és genial!!! ;-)) El teu bloc és realment original, et segueixo!!!

Anna Vilaginés ha dit...

Hola!!!
Sóc l'Anna i estic amb la boca oberta intentant païr el que veig al teu blog..és genial!
Jo vull comença a teixir, a fer mitja i no sé com fer-ho. Em pots orientar ?
Gràcies.
anna_vilagines@hotmail.com

Sand ha dit...

Enhorabona!!! És fantàstic!!!

Anna ha dit...

Uau quina pasada!! Molt xulo

Jenny ha dit...

Quina passada! Et felicito, ets una artista de les agulles!

LaNeRe ha dit...

Bueno, bueno... de lo mejorcito q he visto en tiempo...

cristina ha dit...

M?ha encantat !!!!!!

Helmi ha dit...

Great idea!

BlauCel* ha dit...

Quina passada!! m'encanta aquesta disfressa!! Felicitats ;)

Àngels :: BlauCel*

Apanona ha dit...

Uau quina passada, t'ha quedat preciós! :) Felicitats per la disfressa i per totes les coses ganxetes que fas ^-^ M'encanta! I si, a mi també em sembla que tenim coses i persones en comú! :D

Una abraçada!

Montse ha dit...

oooooooooohhhhh!!!! genial, genialíssim!!! m'encanta

@nuriamescat ha dit...

Hola!
Estic encara amb la boca oberta de la super-disfressa del MIC.
L'has fet de mitja o de ganxet???
Siusplau, em podries dir els punts i la manera? Ho vull intentar!!!
El meu correu és nupuripiapa@hotmail.com
T'espero!
Gràcies!

BETH MF ha dit...

Apa! Quines disfressa més bonica! D'això se'n diu fer les coses amb carinyo i treure'n el màxim profit sí senyora! He seguit el fil i no he vist enlloc les indicacions bàsiques per fer-lo nosaltres... Un cop de mà, a banda de gaudir del resultat, seria molt benvingut! O només has volgut fer-nos dentetes? :-) Anima't, va.

margarida ha dit...

Buf! No sabria dir-te com la vaig fer...sort de la meva àvia que em guiava! Ho sento, és qüestió de fer i desfer i tenir una bona mestra a la vora!

merywon ha dit...

em dic Mariona i estic flipant!!!!!!!!
quina artista!!!! no veia una disfressa tant xula de feia anys!!!!!

Unknown ha dit...

L'has fet de mitja o de ganxet? Siusplau, em podries dir els punts i la manera del gorro? M'agradat moltisim el gorro i el voldria intentar fer ho!!! Et deixo el meu correu : peeeeky@hotmail.com

Unknown ha dit...

El meu fill tb me'n demana un...em podries orientar amb els patrons????
carme_forgas@yahoo.es

Anònim ha dit...

Bon dia , necessito ajuda. vuy fer la disfressa per el meu net de 18 mesos, algu en pot ajudar i enviar-me un patro.
Moltes gràcies us deixo el meu mail pilarandreupedro@yahoo.es
Pilar

Unknown ha dit...

Hola! M'encanta la disfressa! T'ha quedat impressionant! Creus que podries ajudar amb algun tipus de patró o orientació?
El meu correu és annapv8@gmail.com
Moltíssimes gràcies

Anna

Emma ha dit...

Algú te el patró?
Es genial!

Unknown ha dit...

Seria possible aconseguir el patró de la disfressa??? Gràcies!!

Anònim ha dit...

Ho sento, el vaig fer a ull.

Margarida (agulles de ganxo)