dissabte, 4 de febrer del 2012

Hola?

No penseu que perquè no actualitzi les agulles estan desades. I ara! Estic molt engrescada amb un projecte que espero poder ensenyar-vos ben aviat. De moment he patit un virus encomanat per la meva veïna Maria: la collitis. Ella n'és una greu afectada, de fet crec que ja ha patit catorze brots, jo de moment només quatre.  El marró me'l va regalar ella, i va ser el focus de la infecció. El verd és el quart que faig.
aquests són els primers.
El més gratificant? Trobar-te per casualitat amb la gent a qui els has regalat i que els portin posats.
El patró: d'aquí
Les llanes:
La Maria va fer-me el coll marró amb Katia Perú
El blau el vaig fer amb Stop Dakar
I els tres petitons amb katia Maxi Merino
Amb una agulla del ganxet del 9 queden ben flonjos. Si no voleu que piquin gens ni mica la Maxi Merino és ideal.

17 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

bonica!! m'encantaria encomanar-me aquest virus tant creatiu!! són preciosos aquests colls, m'encanten!

LaNeRe ha dit...

Me encanta la combinacion de colores que has utilizado!!! Abrazo!

ginesta ha dit...

Ohh!! Molt bonics i pràctics! Jo no em trec el meu per a res!!

Mariona ha dit...

són preciosos!!! t'ho he demanat al email però per si ho veus aquí (i algú més hi pot estar interessat) m'agradaria si ens pots dir quina llana has fet servir, perquè sembla molt xula!
moltes gràcies.

maria ha dit...

oooh! te m'has avançat amb el post! :D
t'han quedat molt bé!!! la veritat que són genials.
Ginesta!! que bé sentir el que dius!!!

Ganxetades ha dit...

És inevitable caure en l'epidèmia, queden taaaaan bé!! Ja tinc ganes de veure aquest nou projecte!

Laia ha dit...

QUe xulos! Jo tb vull veure el nou projecte!

natàlia ha dit...

Margarida, a la primera foto en portes dos, no? doncs mira, queden molt bé els dos junts!

Unknown ha dit...

como me gusta ese patrón, pero gasta lana... ahí a medias tengo uno, a ver si me pongo y lo termino ^_*

lo didal ha dit...

Margarida són una passada! I el mega projecte fa molt bona pinta.... ja tinc ganes de veure'l, què té res a veure amb la Laia? Fins aviat. Petons a totes!!!!!

Anònim ha dit...

Nooooo! Ja m'ha pillat el virus! No paro de fer colls. Estic enganxada! T'han quedat molt bé. En breu faré una entrada al meu blog i si no t'importa t'anomenaré...

Més que cosetes ha dit...

ummm m'encanta! intento aprendre pero es resisteix massa...
em faig seguidora :)

petons

elena ha dit...

oiix!
son molt xuloos!

Més que cosetes ha dit...

Hola guapa!
El problema que tinc es que ha tarragona, no trobo gaire llana...hi ha poquets tipus de Katia. On la compres tu?

Wilma ha dit...

guauuu m'encanten, jo vui patir la collitis també, jejejje, gràcies per compartir

Trapule ha dit...

Què gustós que sembla!! Molt xulo!

Núr ha dit...

ai, jo també n'he fet un parell, d'aquests! Em va semblar un patró genial. Això sí, el que vaig fer per a mi el vaig allargar una mica perquè m'abrigués encara més! :)